Sunday, August 26, 2012

ცხოვრება–უბრალოდ ლამაზი გამონათქვამები



✔ “Life is for the living.
Death is for the dead.
Let life be like music.
And death a note unsaid.”






 იმას რასაც შენთვის აკეთებ როცა შენ გაქრები შენთან ერთად ისიც გაქრება ხოლო რასაც სხვას უკეთებ ის ყოველთვის ემახსოვრებათ 

უკეთესია ხალხს სძულდე იმისთვის თუ რაც ხარ ვიდრე უყვარდეს ის რადაც თავს ასაღებ 

ცხოვრება ადვილია თუ თვალები დახუჭული გაქვს 

–იყო ძნელი 
მისი გაშვება?
მე შევეკითხე
არა იმდენად ძნელი არა როგორც ჩაბღაუწება იმაზე რაც სინამდვილეში არ არსებობდა

შეიძლება ეს მსოფლიო სხვა პლანეტის ჯოჯოხეთია 

მე ვისწავლე რომ ბევრი რაღაცაა უმჯობესია საიდუმლოდ შეინახო

მე მჯერა რომ უნდა იყო ძლიერი როცა ყველაფერი არეულია
მე მჯერა რომ ყველაზე ლამაზები არიან ის გოგოები ვინებიც იცინიან
მე მჯერა რომ ხვალ უკეთესი დღე გათენდება 
მე მჯერა სასწაულების 







 შენ უნდა იცეკვო თითქოს არავინ არ გიყურებს
შეიყვარო თითქოს არასდროს არ გატკენენ გულს 
იმღერო თითქოს არავინ არ გისმენს
და იცხოვრო თითქოს ეს ცხოვრება სამოთხეა

მეგობარი არის ის ადამიანი რომელმაც შენზე აბსოლიტურად ყველაფერი იცის მაგრამ მაინც უყვარხარ


✔როდესაც შენ ვიღაც სხვას ძლიერად უყვარდები ეს შენ ძალას გაძლევს მაგრამ როდესაც შენ გიყვარს ვინმე ძლიერად და ცალმხრივად მაშინ ტკივილს იღებ

✔მე კეთილი ვარ მაგრამ არა ანგელოზი ,მე ცოდვებს ჩავდივარ მაგრამ არც ეშმაკი ვარ უბრალოდ პატარა გოგონა ვარ ვცხოვრობ დიდ სამყაროში და ვცდილობ ვიპოვო ადამიანი რომელიც მეყვარება
✔მე როდესაც ხუთი წლის ვიყავი დედაჩემმა მითხრა რომ ბედნიერება ცხოვრების გასაღები იყო როდესაც სკოლაში მივედი ბავშვები შემეკითხნენ თუ რა მინდოდა გამოვსულიყავი როცა გავიზრდებოდი მე დავწერე რომ უბრალოდ ბედნიერი მინდოდა  ვყოფილიყავი მათ მითხრეს რომ მე არაფერი არ მესმოდა მე კი ვუთხარი რომ მათ არ ესმოდათ ცხოვრება


 ✔მონსტრები არიან ნამდვილები ისინი ჩვენში ცხოვრობენ და ხანდახან იგებენ ხოლმე

✔შენ მხოლოდ ერთხელ ცხოვრობ უბრალოდ თუ სწორედ იცხოვრებ ეს ერთი ცხოვრება საკმარისი იქნება

 ✔არ იტირო რადგან ყველაფერი დასრულდა გაიღიმე რადგან ეს ყველაფერი ერთ დროს მოხდა


✔არ დაინტერესდე იმით თუ რას ფიქრობს სხვა ,გააკეთე ის რაც გინდა ის რასაც შენ თვლი საჭიროდ
✔ყველაფერი ისე არ ხდება როგორც შენ გინდა
✔ბედნიერება არაფერია როდესაც მას მარტო შეიგრძნობ ბედნიერება ის გრძნობაა რომელიც სხვასაც უნდა გაუზიარო

✔მე აღმოვაჩინე რომ თუ გეყვარება ცხოვრება ცხოვრებაც თავისებურად შეგიყვარებს

✔The reason people find it so hard to be happy is that they always see the past better than it was, the present worse than it is, and the future less resolved than it will be


✔გაინტერესებდეს შენი ხასიათის  ცვლილება და არა ის თუ როგორი რეპუტაცია გაქვს რადგან შენი ხასიათი არვენებს იმას რაც ნამდვილად ხარ ხოლო რეპუტაცია ისაა რასაც სხვები ფიქრობენ შენზე

 ✔დასასრულს ის არ იქნება მნიშვნელოვანი თუ რამდენჯერ ჩაისუნთქე არამედ მომენტები რომლებმაც შენი სუნთქვა დროებით გააჩერეს

✔მე ვფიქრობ რომ ყველას უნდა უთხრა თუ რამდენად ლამაზია და უნდა უმეორო ყოველდღე სანამ თვითონაც არ დაიჯერებს ამას

✔ადამიანი შეიქმნენ იმისთვის რომ შეიყვარონ , საგნები შეიქმნენ იმისთვის რომ რომ გამოიყენონ .სამყაროში ახლა ქაოსია რადგან საგნებს იყვარებენ და ადამიანებს იყენებენ

✔ძვირფასო გულო შეიყვარო იმ დროს როდესაც მზად ხარ არა იმ დროს როდესაც მარტო გრძნობ თავს

✔ვინც თქვა რომ ფულით ვერ იყიდი ბედნიერებას ალბათ არ იცოდა რომელ მაღაზიაში შესულიყო :D

 ✔როდესაც ცხოვრება გაძლევს 10 მიზეზს რისთვისაც უნდა იტირო აჩვებნე ცხოვრებას რომ გაქვს 100 მიზეზი იმისთვის რომ იცინო

✔ჩვენ უფრო მეტად ვაფასებთ ბევრ რამეს როდესაც მას ვკარგავთ

✔იოცნებე იმაზე რაზეც გინდა ოცნება, წადი იქ სადაც გინდა რომ წახვიდე , იყავი ის რაც გინდა რომ იყო რადგან გაქვს მხოლოდ ერთი ცხოვრება და ერთი შანსი რომ გააკეთო ის რისი გაკეთებაც გინდა

✔სიყვარული იწყება ღიმილით ,გადადის კოცნაში და სრულდება ცრემლებით
როდესაც დაიბადე შენ ტიროდი მაგრამ ყველა შენს გარშემო იღიმოდა
იცხოვრე ისეთი ცხოვრებით რომ როდესაც მოკვდები შენ იღიმოდე და ხალხი შენს გარშემო ტიროდეს

 ✔მე არასდროს არ  ვიცოდი როდესაც გავიხსენებდი წარსულს  როცა ვტიროდი  გამეცინებოდა ხოლო როდესაც გავიხსენედი წარსულს  როცა ვიცინოდი ავტირდებოდი

✔შენ შეგიძლია დახუჭო თვალები იმისთვის რომ არ დაინახო ის რისი დანახვაც არ გინდა მაგრამ შენ არ შეგიძია იგივე გაუკეთო გულს რადგან ის მაინც იგრძნობს

✔გრძნობები იცლება– მოგონებები რჩება

✔აპატიე შენს მტრებს მაგრამ არასდროს დაივიწყო მათი სახელები

✔Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it's called the present.


გახსოვდეს წარსული , დააწყე სამომავლოდ გეგმები ,მაგრამ იცხოვრე დღევანდელი დღით რადგან გუშინდელი უკვე იყო ხოლო ხვალინდელი დღე შეიძლება საერთოდ აღარ გათენდეს.


                               Don’t worry. Be happy.








No comments: